Hey Motorrijder !!!!

Ook een beetje moe van het altijd alleen rijden, of steeds over dezelfde wegen?
Wil je je blik eens verruimen?
Weet je hoeveel toerritten er in Nederland per jaar worden georganiseerd?
Weet je wel wat de nationale Toerkalender is?
Wel eens de Eifel, de Ardennen of een ander stukje echt met de motor verkend?
Ben je er wel eens met een gezellige groep motorrijders op uit getrokken?

NEE !!!

Tijd dus voor wat nieuwe ideeën. Met andere woorden: Tijd om te gaan denken aan het lidmaatschap van een motorclub.
TIJD OM TE GAAN DENKEN AAN M.C. 'T MOTORRIJERKE!!!

De vereniging

M.C. 't Motorrijerke is een motorclub, opgericht in 1972, en aangesloten bij de KNMV.
Het toerrijden staat bij ons bovenaan.
Dat houd in dat in clubverband diverse toertochten worden verreden door heel Nederland en daarbuiten. Tevens organiseren wij voor onze leden diverse kampeerweekenden naar mooie streken in binnen en buitenland.
Het rijden in clubverband gebeurt bij ons op een verkeersveilige manier, want veiligheid staat bij ons voorop.
Zo proberen we de beginnende motorrijder ook te begeleiden naar een ervaren rijder.
Maar ook de ervaren rijder is bij ons van harte welkom.

(De club eind jaren '90)                                          (De club begin jaren '70)

Het clubhuis

De vereniging heeft momenteel geen eigen clubhuis meer maar verricht de activiteiten vanaf andere locaties.

Adres: clubhuis "De Vrolijke Driehoek" Groenstraat 139 Tilburg

Wat organiseren wij zoal ?

In april is er ons jaarlijkse Internationale Kruikentreffen. Een gezellig weekend waar ca. 300 motorrijders uit o.a. Nederland, Duitsland, Belgie, Engeland, Luxemburg elkaar ontmoeten.
In maart organiseren wij onze Voorjaarsrit en in september onze Tilburg Toerrit.
Deze ritten zijn ongeveer 200 km lang.
In juni worden de wekelijkse zomeravondritjes georganiseerd, van ongeveer 80 km.
Aan deze tochten kan door elke motorrijder worden deelgenomen en staan dan ook op de KNMV. Toerkalender.

Alleen voor eigen leden organiseert de club diverse kampeer weekenden, zoals o.a. het Hemelvaartweekend, Paasweekend, Pinksterweekend en het Clubweekend.
Daarnaast is er tijdens het seizoen heel wat wat te doen, zoals bijvoorbeeld het rijden van een tocht bij andere verenigingen of volgens een eigen gekozen route een tochtje maken. (zie onze evenementenkalender)

Ons clubhuis biedt op vrijdag avond daarnaast natuurlijk een uitstekende faciliteit voor onze jaarlijkse BBQ's feestjes en alle andere gelegenheden die we kunnen verzinnen.